Sprzedaż pomysłu

kobieta niezależna
Sprzedaż pomysłu
Powracając do postu od pomysłu do realizacji, jestem przekonana, o tym, że aby odnieść sukces w biznesie trzeba nieustannie sprzedawać swój pomysł. Od momentu powstania pomysłu, dzieląc się z nim z najbliższymi poprzez cały proces tworzenia strategii i później przekonania klientów do swojej marki.

 

Dobra rada


Nie warto przejmować się brakiem środków na początku. Na początku ważna jest wizualizacja tego pomysłu i skonsultowanie go z najbliższymi, ze znajomymi. Nikt nie jest wszechwiedzący a rozmowa ze znajomymi może przynieść wiele dobrego, np. ktoś może nam podsunąć praktyczne rozwiązanie danego problemu, albo podsunąć pomysł na innowacje. Nie obawiaj się, że ktoś może ukraść Twój pomysł, nie mówię, że do tego nie dojdzie. Uważam, że większa szansa jest, że otrzymasz dobrą radę i opinię rozmówcy.

Dlaczego warto?


Codziennie wpadamy na jakiś pomysł. Właśnie od tego się zaczyna. Poprzez codzienne sprawy, obserwujemy otaczający nas świat i zastanawiamy się: Jak możemy sobie ułatwić życie?
  • Ktoś obliczył ile kobieta marnuje czasu na zmywanie, dzięki temu mamy zmywarkę.
  • Ktoś zauważył, że telefon komórkowy może służyć jako aparat fotograficzny i kieszonkowy komputer, dzięki temu mamy dziś smartfony. 
  • Ktoś zwrócił uwagę na nadmierną wycinkę drzew, dlatego dziś mamy ebooki.

Można wyliczać w nieskończoność. Tak jak pomysły. Jest ich nieskończenie wiele. Można dzięki nim wynaleźć zupełnie nowy produkt, lub ulepszyć już istniejący. Podobnie jest w usługach. Tyle ile jest głów tyle pomysłów:)

Pytanie brzmi: Co nas może wyróżnić od konkurencji? Nie chodzi tutaj o super reklamę, tylko o wartość dodaną, czyli coś co mamy do zaoferowania, a konkurencja tego nie ma. Na pewno jest to istotny element, który pomoże przyciągnąć klientów.

 Alina.

Komentarze