Do more of what makes You happy!

kobieta niezależna
hobby Justyny

Do more of what makes You happy! 

To bardzo trafne zdanie. Kiedy robisz coś, co sprawia, że czujesz się bardziej szczęśliwy wtedy wszystko staję się prostsze. Czujesz, że ładujesz się niczym bateria.
Ktoś mądry mi kiedyś powiedział, że czasami w życiu trzeba być egoistą. Wielu z nas, stara się zrobić coś dla innych, być uczynnym i pomocnym. Niestety wielu również w czynieniu tego dobra, zapomina o sobie... 

 


Jak często zdarza się Wam zrobić coś dla siebie? 

 

Od kilku tygodni, staram się poprawić moją kondycję i figurę. Daje mi to niesamowitego kopa. Czuję się lepiej, spoglądając w lustro i widząc powoli efekty. Mam nie tylko coraz więcej motywacji lecz lepszy nastrój i czuję ogromną dumę. Wreszcie zaczęłam robić coś, co odkładałam na później! A to był ogromny błąd!
Od zawsze lubiłam rysować. Któregoś dnia siostra poprosiła bym ponownie wzięła ołówek w dłoń... Nawet nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo mi tego brakowało!
Przede mną jeszcze wiele zaległych spraw, które na mnie czekają... Chociażby powrót do jazdy konnej. Bo za tym bardzo tęsknię! 

Kobieta Niezależna


Polecam Wam wszystkim, abyście znaleźli w sobie siłę i motywację na realizację takich Waszych pragnień. Będziecie zdumieni jak wiele radości Wam to przyniesie :)

Pytania do siebie:

1) Kim jesteś naprawdę jeśli odrzucisz wszystkie role życiowe, które spełniasz?
2) Co lubisz robić?
3) Co naprawdę sprawia Ci przyjemność w życiu?
4) Co zrobiłbyś jutro, jeśli nie miałbyś żadnych obowiązków?
5) Co byś zrobił jeśli nie musiałbyś już nigdy pracować?
6) Co byś zrobił gdybyś miał mnóstwo czasu na robienie tego, czego chcesz?



Justyna.

Komentarze

  1. Ciekawe, ciekawe no i pouczające. Czego Ty jeszcze nie robiłaś w życiu. .....
    Kolejne pasje konie, rysowanie
    Raf.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz