Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość

Kobieta Niezależna
Foto: Giulianova, Italia 2010
Gdybym tylko mogła zmienić przeszłość... Niestety się nie da. Ale mogę decydować jak będzie wyglądała moja przyszłość!

Jestem osobą której bardzo ciężko podjąć te najważniejsze decyzje. Jestem też bardzo chaotyczna i wielokrotnie zaczynam robić kilka rzeczy na raz, co niejednokrotnie przełożyło się na efektywność mojej pracy...


Ale jak to mówią, im starsza tym mądrzejsza! Dlatego się pilnuję, codziennie staram się układać plan działania i odnaleźć jakiś sposób na to jak pogodzić bycie mamą, pracę na pełen etat i realizowanie pomysłów które wraz z siostrą obrałyśmy sobie za cel! Wyznaczanie celów jest bardzo ważne. Nawet tych krótkoterminowych. Powiedziałabym, że nawet ważniejsze! Ponieważ, gdy go już osiągniemy, bądź zrealizujemy będziemy niesamowicie z siebie dumni! To spowoduje, że kolejny będzie nie tylko bardziej zobowiązujący ale też przyjemny! Bo wiemy jak dużo radości dał nam ten poprzedni,zrealizowany...

Przyszłość

Tak, mamy na nią wpływ. Bo kto inny jak nie my sami ponosimy odpowiedzialność za swoje życie?
Przeszłości nie warto zmieniać. Bo to właśnie dzięki niej jesteśmy akurat w tym miejscu w jakim się dziś znaleźliśmy! Dzięki niej jesteśmy bardziej świadomi!
Ja nie lubię do niej wracać... Choć często sama się przypomina. 
Wracajmy do niej po to, by przypomnieć sobie błędy, które popełniliśmy. I więcej ich nie powtarzajmy!!!

Miłego i udanego dnia!
Justyna

Komentarze