IMAGE KOBIETY Z KLASĄ

kobieta niezależna
Ożyw swój image
Foto Łukasz Bartyzel
Klasę stawia się na równi z elegancją, urokiem i inteligencją. Jeśli klasę można by zapakować w torebki plastikowe i sprzedawać pewnie każdy by ją miał, a sprzedawca byłby najbogatszym człowiekiem. Możesz być naj... jednak bez klasy jesteś jak piękne opakowanie bez zawartości w środku. Dopiero przez swoją osobowość, dowcip oraz intelekt kształtujesz swoją osobę.
Faktem jest, że to co robisz najlepiej odzwierciedla Ciebie. Jeśli robisz to co lubisz, spełniasz się zawodowo i w każdej dziedzinie życia, jesteś szczęśliwa, dobrze wyglądasz i dobrze się czujesz, wtedy widać, że masz swój styl.



Za przykład weźmy Cindy Crawford, jedna z najsłynniejszych modelek na świecie. Ideał piękności. Pochodzi z małego miasteczka na przedmieściach Chicago. W miejscowej szkole nie odróżniała się od swoich rówieśniczek. Nie była idealna. W wieku 18 lat miała grube uda, dość grubą pupę i zauważalny znak na twarzy.
Pierwsze spotkanie z fotografem i agencjami modelek spełzły na niczym, odprawiono ją z kwitkiem. Powiedziano jej, że jest za gruba i musi zlikwidować znak koło ust.
Cindy nie zrezygnowała ze swoich marzeń. Schudła około 10 kg stosując dietę i ćwiczenia. Znaku na twarzy jednak nie usunęła. Mama jej powiedziała: "wiesz jak wygląda Twój pieprzyk, nie wiesz jak będzie wyglądać blizna po jego usunięciu".
Okazało się, że to właśnie dzięki niemu zyskała tak wielką popularność, fotografowie określili jej znak nad wargą za najbardziej erotyczny szczegół jej urody.

Cindy Crawford

W tym tkwi sekret Cindy:

  • nie zrezygnowała ze swoich marzeń
  • wiedziała czego chce
  • przetestowała swoje możliwości podczas rozmów z agencjami
  • podjęła działanie - trenując i trzymając dietę
  • ze swojego defektu zrobiła zaletę
  • odniosła sukces.
Wnioski można przełożyć na inne dziedziny życia. Jeśli chcesz coś zmienić to zacznij od siebie. Niezależnie od tego czy być może stawiasz sobie za cel: sukces w pracy, schudnąć czy po prostu lepiej wyglądać. 
Dowartościuj się sama! Poczujesz się lepiej we własnym ciele, gwarantuję Ci to. Niezależnie od tego do jakiego celu zmierzasz, motywacji doda Ci pewność siebie i wiedza o tym jaką jesteś wartościową osobą. 

Przez ostatnie dwa lata miałam dość dużo stresu, zmartwień, dużo pracowałam. Tym samym kompletnie o sobie zapomniałam. O tym co lubię i cenię w sobie. Krzątając się po domu nie myślałam o tym. Nie mając makijażu, trzymając włosy fikuśnie spięte. Postanowiłam coś zrobić dla siebie, coś co by mnie ucieszyło, jednocześnie zmotywowało do dalszego działania. Coś... dla siebie.
Piękno oraz motywację wydobył ze mnie fotograf Łukasz Bartyzel

Tuż przed sesją miałam obawy: może to nie dla mnie, może źle wyjdę na zdjęciach... Kiedy stanęłam na tle, wokół mnie lampy i fotograf patrzący na mnie... Pomyślałam: Teraz czas na mnie! Wtedy poczułam radość, nie mogłam doczekać się kolejnego zdjęcia. Sesja z Łukaszem to nie tylko pozowanie ale i świetna zabawa oraz pamiątka na całe życie.
Nie jestem Cindy Crawford, cieszę się z tego że jestem sobą. Mam swój styl i przede wszystkim lubię siebie.


kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna



Po sesji myślałam o tym jak wyszła, wszystkie obawy zniknęły po otworzeniu paczki ze zdjęciami. Bardzo się cieszę, że mogłam pracować z tak profesjonalnym fotografem. 
Polecam jeśli chcesz zobaczyć siebie w innym świetle - umów się na sesję. 

Sprawdź portfolio Łukasza Bartyzel


Alina.

Komentarze