Nasza Firma - Kobieta Niezależna


BE INDEPENDENT
Blog Kobieta Niezależna jest dla nas inspiracją i jednocześnie silną motywacją do pracy.
Miło nam poinformować, iż dnia 05.05.2014 r. oficjalnie Kobieta Niezależna stała się firmą. Podobnie jak ten blog, zarządzana jest przez nas. Obecnie wprowadzamy na rynek nową markę Shiva Collection. Jest to polska marka odzieżowa, wkrótce rusza strona internetowa i sesja zdjęciowa do pierwszej kolekcji.
Czas najwyższy zacząć realizować nasze plany, bo odkładane na później stają się tylko marzeniami. Przez ostatni okres miałyśmy bardzo dużo pracy i przed nami jeszcze wiele do zrobienia.




Alina:
Jeszcze pół roku temu byłam zatrudniona na najniższą krajową, pracowałam w innym mieście i jednocześnie mieszkałam w miejscu zatrudnienia (dosłownie!).
To zdjęcie przedstawia moją byłą tzw. kanciapkę, w której pracowałam i mieszkałam.
Bałam się, że zachoruję na klaustrofobię w tych 2m kwadratowych :)





Dziś siedzę przy swoim biurku w wyremontowanym przez nas lokalu, który ma 20m kwadratowych. Pracuję z kim chcę i kiedy chcę. To jest dla mnie bardzo ważne.
Nasze biuro mieści się w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Słowackiego 24 (w bramie).

Shiva Collection - be independent , Żulerka
Shiva Collection - be independent , Żulerka , Foto by Basia Sadurska



Justyna:
Jeszcze dwa miesiące temu pracowałam dla kogoś. Pewnego dnia stanowczo powiedziałam: Mam już tego dosyć! Alina albo teraz albo nigdy. Otwieramy własną firmę, razem będziemy się wspierać i nasze plany w końcu się zrealizują. Wspaniałą wiadomością było dla mnie zwolnienie z pracy, które jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że tracę czas pracując dla kogoś. 

SHIVA COLLECTION - be independent , Żulerka - be real


Dziś realizujemy nasze plany, aby stać się Kobietą Niezależną. Spełniam się zawodowo i jestem dzięki temu szczęśliwa. Czuję, że robię coś dla siebie i to mnie napędza. Zmęczenie odchodzi na bok bo wiem, że to zaowocuje w przyszłości.

Teraz możemy śmiało powiedzieć: KOCHAMY SWOJĄ PRACĘ :)



Shiva Collection , Żulerka , Foto by Basia Sadurska









BE INDEPENDENT



Komentarze

  1. 'KOCHAMY SWOJĄ PRACĘ :)' jak to cudownie brzmi. pozdr Sylwanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis i oczywiście interesująca marka! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę www.kobietynowoczesne.com

    VC from www.kobietynowoczesne.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza historia jest bardzo inspirująca. Mam nadzieję, że w swoim życiu też się znajdę w takim miejscu, kiedy powiem, że kocham to, co robię. Bo póki co, tylko lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz