Marzę więc działam

kobieta niezależna
Łap każdą chwilę
Przepraszamy Was za małą przerwę w blogowaniu. Jesteśmy w trakcie realizowania ważnego planu, o szczegółach dowiecie się wkrótce. Dość pisania, czas przejść do działania!

Łap każdą chwilę

Myśl na dziś to łap każdą chwilę. Czas odłożyć sprawy mniej ważne na później i realizować te najważniejsze.

Nie mogę dopuścić do tego, aby moje cele zamieniły się w pobożne życzenia, a plany pozostały tylko na kartce!

Najgorszy jest strach przed nieznanym. To właśnie on paraliżuje i nie pozwala myśleć racjonalnie. Jedyne lekarstwo na tę dolegliwość to wiara we własne siły i marzenia. Ważne są również osoby obok nas. Będą nas motywować, albo demotywować.

Choćby nie wiem co się działo, nikt nie wskoczy w Twoją skórę i nie podejmie za Ciebie decyzji.

To nie czas na oglądanie się na działania innych.

Już dawno przestałam się przejmować zdaniem innych osób. Chcę przez to powiedzieć, że nikt nie przeżyje za nas życia. Każdy ma inne cele. Nie możemy wbijać się w utarte schematy i powtarzać czyjeś działania.

Kiedyś myślałam, że warto podążać za krokami innych osób, wzorować się na kimś. Dziś mam inne zdanie. Chcę podążać za swoimi marzeniami, kroczyć własną ścieżką. Bo tak jak ja dziś, kiedyś nasze autorytety podążały swoją drogą. 



Alina.

Komentarze