Święto miejskiej mody w Łodzi

kobieta niezalezna
Łódź Street Fashion Festival

Łódź Street Fashion Festival  

odbył się po raz pierwszy w drugi dzień wiosny na Ul. Piotrkowskiej 217. Zwiedzających przyciągnęły ciekawe projekty niezależnych projektantów, pokaz mody i warsztaty fotografii. Ciekawym pomysłem było zorganizowanie swap party, czyli uczestnicy mogli wymieniać się ubraniami. 




Świetnie bawiłam się na warsztatach szycia, zorganizowanych przez e-kura domowa. Dzięki tym warsztatom mogłam sprawdzić jak wygląda praca krawcowej. Naszyłam jedynie naszywkę na skrawek materiału, ale najbardziej podobała mi się funkcja w maszynie Juka, dzięki której mogłam wyszyć swoje imię.


kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna

kobieta niezależna 

kobieta niezależna

 
kobieta niezależna



Zwiedzających nie było zbyt wielu. Być może dlatego, że pierwszy raz to wydarzenie było organizowane. Sama dowiedziałam się dzięki poczcie pantoflowej.
Wydaje mi się, że samo wydarzenie mogło mieć większy zasięg, gdyby była muzyka. Na pewno przyciągnęłaby ludzi, przechodzących ulicą. Nie chcę pisać, że było nudno, jednak muzyka i ciekawie ubrane osoby na pewno przykułyby większą uwagę. 
Czekam na kolejną edycje, z pewnością będzie miała większe zainteresowanie.

Alina.

Komentarze

  1. Na zdjęciu jest plakat imprezy Łódź Street Food Festival - a to nie ta impreza, którą opisujesz w tekście

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie organizator ma jeden baner na dwie imprezy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz