Jeden strój, wiele stylizacji


kobieta niezależna
Justyna
Chciałam podzielić się z Wami moim spojrzeniem na praktyczność pewnych części naszej garderoby. Większość z nas szuka idealnego stroju na dane okazję. Ja cenię sobie zarówno oryginalność, wygodę jak i funkcjonalność każdej nowej rzeczy, która powoli uzupełnia moją szafę. 
Dziś chcę Wam pokazać jak poprzez dodatki, można zmienić charakter każdej stylizacji. Podstawą jest gładki biały basic, jeansowe spodnie typu "boyfriend" oraz okulary marki RayBan.







Jak już wcześniej wspomniałam, cenię sobie wygodę. Dlatego na zakupy wybiorę się z dużą praktyczną torbą i w butach "workerach". 


Kobieta Niezależna


Kobieta Niezależna


Kobieta Niezależna 





 Na popołudniową kawę z siostrą, założę buty na obcasie, zmienię kurtkę i torbę. 




Kobieta Niezależna 



Kobieta Niezależna

Kobieta Niezależna

Kobieta Niezależna



 Natomiast na wieczorne wyjście do klubu, założę szpilki w odcieniu nude, jasno beżową torbę i króciutką ramonezke ze skóry. 


Kobieta Niezależna


Kobieta Niezależna


Kobieta Niezależna


Kobieta Niezależna


 Jak sami widzicie mimo tego, że stylizacje są do siebie podobne, każda ma inny charakter. 
Efekt oceńcie sami.
Justyna.

Komentarze

  1. więcej takich postów !
    fajne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tragedia. No ale cóż nigdy nie zrozumiem aktualnej mody (jestem młodą osobą)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki super, reszta straszna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz