Cel w życiu

Kobieta Niezależna
Alina i Justyna
Jedna, jedyna myśl już od dawna nie daje mi spokoju... Czy czegoś w moim dotychczasowym życiu nie przeoczyłam? Czy jestem we właściwym miejscu i czy robię to co chciałam robić?

Mama mi zawsze powtarzała: ucz się, idź na studia, znajdziesz dobrą pracę. Wybierz kierunek, który Cię interesuje. Tak szczerze mówiąc żaden kierunek studiów mnie wtedy nie interesował, wybrałam z konieczności stosunki międzynarodowe. Później zaciekawił mnie marketing.


Od czasów ukończenia studiów szukałam pracy w tej branży. Pełna nadziei i pozytywnej energii znalazłam pracę w tym zawodzie po około roku poszukiwań. Teraz gdy ten cel osiągnęłam, zastanawiam się czy to jest na pewno ten zawód, który chciałabym wykonywać u pracodawcy do 67 roku życia...
Jedyna odpowiedź na to pytanie, jaka przychodzi mi do głowy brzmi: NIE!

Póki mam rozum i wolna wolę, nie chcę przez całe życie pracować dla kogoś. Wiem, że muszę zadbać o siebie i moją rodzinę a nie o czyjeś interesy. Więc zamiast narzekać na to, że w Polsce źle się dzieje, że czeka nas głodowa emerytura, wezmę sprawy w swoje ręce. Zabiorę się do pracy, pracy nad sobą i swoim życiem po to, by żyć tak jak zawsze o tym marzyłam.


Chęć bycia niezależną kobietą skłoniła nas do prowadzenia tego bloga. Mam na imię Alina, wraz z siostrą Justyną dążymy do tego aby być niezależnymi finansowo kobietami.
Tematyka naszego bloga koncentrować się będzie na naszych rozterkach z życia codziennego, sytuacji na rynku pracy, finansowym czy pomysłach na biznes. Będziemy też szokować naszymi pomysłami w najnowszych trendach modowych (nie tylko kobiecych).
Przed nami długa droga do osiągnięcia naszych marzeń. Wiem jednak, że realizacja planu krok po kroku spowoduje dotarcie do celu czyli spełnienie i szczęście:)

Alina

Komentarze