Mój czas

Kobieta Niezależna
Mój czas
Czy masz czasem wrażenie, że marnujesz czas? Ja bardzo często odnoszę takie wrażenie. Zła jestem na siebie, że czegoś nie zrobiłam a mogłabym zrobić więcej. Być może jestem dla siebie zbyt surowa, być może chcę zrobić wszystko od razu.
Najbardziej cieszę się z tego, że moje myśli skierowane są w odpowiednim kierunku - czyli jak dotrzeć do celu? Co muszę zrobić, krok po kroku aby dotrzeć do mety?


Odpowiedź na to pytanie przyjdzie sama, wystarczy tylko albo aż tylko, myśleć o tym intensywnie i planować. Sprawdziłam tą technikę na własnym przykładzie i to na prawdę działa! Jeśli cały czas myślisz o tym, jak zrealizować pomysł czy marzenie, wtedy odpowiedź przyjdzie sama. Życie samo podsunie rozwiązanie:)


Mówią, że człowiek uczy się przez całe życie. To prawda, jeśli jednak człowiek nie robi nic w tym kierunku, aby nauczyć się nowych rzeczy to znaczy, że zatrzymał się w jakimś określonym miejscu w przeszłości, albo cofnął się jeszcze dalej wstecz...
Czas idzie do przodu i na nas nie poczeka. Tylko od nas zależy jak wykorzystamy ten, który został nam dany.

Alina

Komentarze